Puzzle 1000 κομματιών

    Author: Χυτούλα Παπάζογλου Genre: »
    Rating

    Ιούλιος 2011. Τότε ήταν που μου ήρθε στη ιδέα να πάρω ένα αρκετά μεγάλο παζλ με πολλά κομμάτια. Με το που το πήρα ήλπιζα να το έχω τελειώσει σε κανένα μήνα άντε το πολύ 2.  Να το κάνω και κορνίζα και μετά να το τοποθετήσω στον τοίχο. 

    Μόνο που δεν ήξερα τι με περίμενε. Καθημερινά από δύο ωρίτσες σχεδόν μπορεί και παραπάνω καθόμουν και το έφτιαχνα. Το σχέδιο ήταν πολύ ωραίο. Το τελείωσα με τη βοήθεια, ευτυχώς, της αδερφής μου μέσα σε ένα τρίμηνο. Παιδεύτηκα πολύ ειδικά στο κάτω μέρος που όλα τα κομμάτια ήταν μαύρα. 

    Το αποτέλεσμα ...οκ...χαλάλι όλο το παίδεμα...Στόχος τώρα το επόμενο να είναι με περισσότερα κομμάτια και εγώ να έχω υπομονή. Γιατί τελικά δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να περνάτε την ώρα σας,  με την οικογένειά σας και ένα παζλ 1000 κομματιών ή και παραπάνω.

    Μετά από ένα χρόνο και αφού το κορνίζωσα ήρθε η ώρα να το μοιραστώ και να σας το παρουσιάσω!!!


    Leave a Reply

    ΟΡΟΙ

    Αφήστε μήνυμα

    Your Name :
    Your Email: (required)
    Your Message: (required)